dinsdag 25 september 2012

Review: H&M lipbalm


Ik stond pas bij de H&M aan de kassa om af te rekenen, toen ik deze  lipbalm zag liggen.

Mijn lippen waren er slecht aan toe, dus ik nam de lipbalm mee om te testen!



De lipbalm komt in een nude verpakking, en de lipbalm zelf heeft dezelfde nude kleur.
Zodra je de lipbalm uitsmeert op je lippen wordt hij volledig transparant.
En hij ruikt heerlijk naar vanille!
Het potje bevat 8 gram lippenbalsem.

 De ingrediënten van de lipbalm zijn als volgt:

Polybutene, Ethylhexyl Palmitate, Mineral Oil, Petrolatum, Ceresin, Synthetic Wax, Fragrance (parfum), Phenoxyethanol, Titanium Dioxide en Iron Oxide.

Zoals je ziet een hoop lastige namen dus. 

De lippenbalsem is dus zeker niet organisch, maar zelf heb ik daar niet zo heel veel problemen mee.
Wat ik wel belangrijk vind is dat cosmetica dierproefvrij is, en dat is de cosmetica van de H&M gelukkig! (bron)

De lippenbalsem maakt mijn lippen lekker zacht, en de velletjes zijn verdwenen als sneeuw voor de zon! 

De balsem is al wel een tijdje in het assortiment, maar ik weet niet of het een limited edition is of niet. Even checken bij je eigen H&M dus!

De lippenbalsem is zeker een aanrader voor het lieve prijsje van €1,95


Wat vind jij van de cosmetica van de H&M?

Geen opmerkingen: