maandag 24 september 2012

Must haves: TRUIEN!

  
Hoewel we liever nog in onze summerdresses rond zouden willen huppelen over het strand, moeten we er nu toch echt aan geloven.. Het is herfst!
Omdat het al aardig frisjes begint te worden en je je zomerse kledingitems niet echt meer kan dragen, heb ik een aantal truien voor jullie opgezocht onder de €30,00 !





De H&M heeft een aardige voorraad leuke truien, waar je de winter wel mee doorkomt ! 


Het truien-assortiment van de Vero Moda viel me eigenlijk een beetje tegen.
Wellicht is dit in de winkel anders, maar de webshop heeft me een beetje teleurgesteld!

Ik kom eigenlijk nooit bij de V&D, en ik begin me toch wel af te vragen waarom eigenlijk.
Bij de V&D hebben eigenlijk best wel een hele boel leuke kledingstukken, zoals deze schattige truien hierboven!




Waar shop jij je truien? 

Geen opmerkingen: