zaterdag 29 september 2012

Beyoncé - Heat Rush

Beyoncé heeft ondertussen al 4 parfums gelanceerd,
maar ik heb voor jullie de 2e versie namelijk
HEAT RUSH! 

Heat Rush heeft dezelfde flacon als zijn voorganger 'Heat',
alleen is deze flacon oranje, en 'Heat' is rood.
Ik vind het een mooie flacon.
Dat is mooi meegenomen, maar niet het belangrijkste,
Het belangrijkste is namelijk....

... de GEUR!
En ik kan je vertellen dat deze echt héérlijk is!
Heat Rush is een zoete, fruitige, zwoele geur.
De noten van deze parfum zijn:
Topnoten: passievrucht, bloedsinaasappel en Braziliaanse kers.
Hartnoten: tijgerorchidee, mangobloesem en oranje hibiscus.
Basisnoten: teakhout, honing, amber & muskus.

Heat Rush is helaas alleen in eau de toilette te verkrijgen, maar ik vind dat de parfum toch lang blijft hangen. 
En anders moet je gewoon nog een extra keertje bij spuiten! :)

De flacon die ik heb is 15 ml, maar deze is er ook nog verkrijgbaar in 30 & 50 ml.
Ook is er nog een bodycream en een showergel, zodat je helemaal op en top naar Heat Rush ruikt. Heerlijk!

De prijzen van deze geur zijn:

Eau de Toilette 15 ML €16.00
Eau de Toilette 30 ML €26.00
Eau de Toilette 50 ML €36.00
Showergel 200 ML € 12.50
Body Cream 200 ML € 12.50

D.e geur is verkrijgbaar bij de parfumerieën en drogisterijen.

Wat vind jij van de parfums van Beyoncé?

Geen opmerkingen: