dinsdag 16 oktober 2012

TAG: How much is my face worth?

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie ! Deze tag gaat al een paar weken door bloglovin' heen, en nu ga ik hem ook doen ! Ik smeer niet hele bijzondere of dure dingen op mijn gezicht, maar ik was toch wel eens benieuwd!

Voor degene die de tag niet kennen: Je telt alle make-up producten die je gebruikt bij elkaar op en zo weet 'how much your face woth is'.

bron: weheartit

Let's begin ! 

Ik begin mijn make-up met een concealer van de DA-huismerk (€5,00), vervolgens smeer ik een beetje Catrice Infinite Matt Foundation (€6,50) op mijn gezicht. Dit poeder ik af met een poeder van Fogan Cosmetics (€1,00). Als ik dat gedaan heb breng ik een beetje blush aan, die ook van Fogan Cosmetics is (€1,00). Zo, de basis is gedaan ! Dan ga ik verder met mijn ogen. Ik begin met een eyeliner-lijntje met de i love style – liquid eyeliner van essence. (€2,50?). Dan is het tijd voor de mascara! Ik gebruik hiervoor een laagje MAX (action) mascara (€1,00) met daar over heen nog een laagje lift-up lash mascara van P2 (4,00). Alleen nog een laagje Labello Vitamin Shake (€3,00) en ik ben ready to go.

In totaal kom ik dan uit op een bedrag van pampampam....

€24,00 ! 

Dat valt wel mee, toch?

Zoals je ziet gebruik ik alleen maar budget-producten, en ik gebruik voor de rest ook geen oogschaduw oid in mijn dagelijkse look. Ik zal deze tag ook wel eens doen voor een party-look. Kijken op hoeveel ik dan uit kom!

How much is your face worth?

2 opmerkingen:

Laura Louise zei

Wauw, 24 euro dat doe je goed!! Dit is echt zo'n leuke tag!!

Unknown zei

@Laura Louise

Ja het viel mij ook erg mee, heb tags gezien waar ze toch zeker wel op 100 of 200 euro meer uit kwamen! Nou gebruik ik ook niet zo heel veel, maar toch!